Hledáte kmenovou školu? Rádi byste se u nás vzdělávali individuálně? Začínáte nebo již máte své představy, jak byste chtěli, aby vše probíhalo?
Zavolejte, napište, domluvíme spolu podrobnosti.
Rádi Vám dáme podporu a provedeme Vás vzděláváním společně s Vaším dítětem dle § 41 školského zákona...
Koordinátorem IV na naší škole je ředitelka organizace Mgr. Iveta Chabrová.
Tato forma vzdělávání je vhodná pro:
- Rodiny, které pobývají dlouhodobě v zahraničí a děti tam nenavštěvují povinnou školní docházku
- Děti, které potřebují prostor pro rozvíjení výjimečného talentu v určité oblasti
- Děti, které z důvodu handicapu či zdravotních důvodů nemohou pravidelně navštěvovat školu
- Děti, které se vzdělávají v komunitních školách či skupinách
Za vzdělávání svých dětí v těchto případech zodpovídají rodiče. Děti pravidelně dochází do kmenové školy k přezkoušení. Rodiče mají možnost konzultovat v průběhu celého školního roku vzdělávání svých dětí s učitelem.
Podmínky přijetí na individuální vzdělávání
- Osoba zodpovědná za vzdělání dítěte na 1. stupni musí mít ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
- Osobní schůzka s ředitelkou školy (viz kontakty)
- Doložení níže uvedených dokumentů:
- vyjádření Pedagogicko-psychologické poradny
- kopie vysvědčení nejvyššího stupně vzdělání vzdělavatele/garanta vzdělávání dítěte (na 1. stupni minimálně maturitní vysvědčení)
- rodný list dítěte
- Řádně vyplněné tiskopisy
- Ostatní tiskopisy se odvíjí dle toho, zda k nám přestupujete z jiné školy, nebo se účastníte řádného zápisu do 1. ročníku.
Doporučujeme vše vyřizovat s dostatečným časovým předstihem. Především v Pedagogicko-psychologických poradnách bývají delší čekací lhůty.
Přezkoušení a hodnocení
Přezkoušení probíhá formou rozhovoru nad materiály žáků, nad osobním portfoliem, a to z předmětů – Český jazyk, Matematika a Anglický jazyk (od 3. tř.), Prvouka/Přírodověda, Vlastivěda, výchovné předměty.
Přezkoušení je možné absolvovat prezenčně minimálně jednou za pololetí. Dle dohody se k přezkoušení dostaví ve stanovený čas žák se svým zákonným zástupcem/garantem vzdělávání.
Přezkoušení je vhodné vnímat jako možnost prezentace uplynulého pololetí. Dítě by mělo být aktivně zapojeno do přípravy materiálů k přezkoušení.
Není nutné, abyste vozili k přezkoušení učebnice, podkladem budou dětské výtvarné práce, pracovní sešity, rodinné deníky, fotodokumentace, výrobky a další materiály vytvořené žákem. Vše je součástí portfolia dítěte, ve škole nic neodevzdáváte, vše je určeno pouze k nahlédnutí.
Výsledné hodnocení žáka na vysvědčení se bude odvíjet od návrhu hodnocení rodiče (vzdělavatele), který celé pololetí dítě připravuje, učí i hodnotí, z pohledu učitele a zároveň se zapojením sebehodnocení žáka.
Naším cílem je všechny naše žáky motivovat ke vzdělávání a vést je k osobním úspěchům.
Hodnotíme žáky za to, co umí, ne za to, co neumí.
.